سیب زمینی رو چجوری به نی نی هاتون میدین؟

۲ پاسخ

ابپز میکنم بعد رنده میکنم میدم جوردیگه نمیخوره

آب پز میکنم میکوبم یه کوچولو نمک واسه اینکه بتونه بخوره بعد با یکم آب‌جوش قاطی میکنم تا شل باشه بتونه بخوره مثل پوره بشه. خیلی آب نریزیااا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙🩷 مامان ماهلین🌙🩷 ۱۱ ماهگی