سلام عزیزان پوره سیب زمینی چجوری میدین به کوچولو هاتون

۴ پاسخ

سیب زمینی ابپز یا بخارپز کن بعدش تومیکسر پوره کن دراخر با شیرخشک‌رقیق کن بده

سیب آبپز میکنم بهش یه مقدار روغن زیتون و شیرخشک میزنم که رقیق بشه

سیب زمینی آبپز کن یا بخار پز فرقی نمیکنه بعد یه کوچولو کره یا روغن زیتون بزن خوب له کن یکم از شیرخودت یا شیر خشک هم بریز

سلام پنج ماه خیلی زود نیس برای پوره برا بچه

سوال های مرتبط

مامان آنیا😘 مامان آنیا😘 ۸ ماهگی