پوره سیب زمینی ب بچه هاتون چجوری میدین

۴ پاسخ

میپزم له میکنم با کره میدم بهش

له میکنم میدم بهش

غذا کمکی چی میدین بچه هاتون

میپزم قشنگ له میکنم بهش یکم کره و شیر خشک میزنم خوشمزه میشه گبا هویج ترکیب بشه باز خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان آنیا😘 مامان آنیا😘 ۷ ماهگی
مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی