سلام پوره سیب زمینی چجوری میدین؟

۵ پاسخ

سیب زمینی پخته رو با پشت چنگال له میکنم بهش کره و نمک میزنم، بعد آب جوشیده ولرم قاطی میکنم مثل غلظت ماست.. بهش میدم

سیب زمینی اپز کن براش باکره له کن سیب زمینیات داغ باشن بهتره کره خوب له میشع توش نرم میشه

با شیر یا اب یا کره نرم کن بده بهش با قاشق

من پسرم کلا از سیب زمینی بدش میاد نمیخوره سوال منم هست

ممنونم ❤

سوال های مرتبط

مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان رایان🪽🩵🫀🫧 مامان رایان🪽🩵🫀🫧 ۱۷ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی