سیب زمینی پخته رو با پشت چنگال له میکنم بهش کره و نمک میزنم، بعد آب جوشیده ولرم قاطی میکنم مثل غلظت ماست.. بهش میدم
سیب زمینی اپز کن براش باکره له کن سیب زمینیات داغ باشن بهتره کره خوب له میشع توش نرم میشه
با شیر یا اب یا کره نرم کن بده بهش با قاشق
من پسرم کلا از سیب زمینی بدش میاد نمیخوره سوال منم هست
ممنونم ❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.