من امروز با سیب زمینی بخارپز شده میکس کردم و دخترم چون پوره سیب زمینیو دوست داشت اونم خورد😜
آب پز کردم و با یکم کره مخلوط کردم
با سیب زمینی میدم
نیمرو و ابپز
تامیکمو ببین اونجا کامل یاد دادم
قبلا اب پز میکردم پوره اش رو با شیر خودش ترکیب میکردم بهش میدادم.
امروز با کره توی تابه گرانیت تفت دادم حین پختن 1 قاشق آب بهش اضافه کردم که نرم بشه حالت لاستیکی نباشه.
بعد که پخت شیر خودش رو بهش اضافه کردم و له کردم.
عطر کره ازاد شده بود و خیلی دوست داشت .
چون دیگه زرده رو با روش پخت آب پز حس کردم دوست نداره بو میداد .
ی کوچولو کره و یکمی ابجوش
با کره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.