۷ پاسخ

زرده که پخت یکم کره میزنم یکم شیر پاستوریزه اگه نبود آب‌جوش شلش میکنم یکم میخوره

آبپز میکنم با پنیر خامه ای میدم تنهایی نمیخوره تو فرنی ام نخورد حق داشت خیلی حال بهم زن شد

من کلا بهش نمیدم چون حساسیت زد

من تخم مرغ آب پز میکنم زرده رو با سیب زمینی آب پز له میکنم که خوردنش راحت تر باشه

من با موز قاطی میکنم میخوره دوست داره

آب پز میکنم
یوقتا با کره روغنی درست میکنم
یبارم داخل فرنی درست کردم که دوست نداشت

اپز میدم زدشو

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی