سیب زمینی آب پز میکنم تخم مرغ خم آب پز میکنم زردشو قاطی سیب رمبنی میکنم ی کم آب جوش اضاف میکنم نرم بشه له میکنم میدم بهش
رنده کنین با کره ی آب شده و یه ذره آب ولرم مخلوط کنین بدین.
میتونم آب پزکنم بدم
شیرخشک میخوره
من آخه شیر خودمو نمیدم
با شیر خودم قاطی میکنم عزیزم گاهی وقتا هم با اب جوشیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.