از دیشب یه کوچولو نافم تیر میکشه نفخم هم دارم طبیعیه؟

۵ پاسخ

رحم داره رشد میکنه فشار میاره.

منم الان یکی دو روزه نفخ گرفتم خیلی مسخرس

بله منم داشتم ، کلا هر چی هفته ت بالاتر میره درد قبل و فراموش میکنی یه درد های جدیدتری میاد سراغت 😂

من نفخ از اول بارداری دارم
ولی نافم از دیروز درد میکنه

منم اینطوری میشم

سوال های مرتبط

مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری