ویکس برا بچه دوساله خوبه بزنم به گردنش

۶ پاسخ

ب ب کلد، ویکس مخصوص بچه هاست، من اونو میزنم

کم بزن عیب ندارع

مشکلی نداره

اره بزن

من میزنم

نزن بنظرم

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان مامان دوتابچه مامان مامان دوتابچه ۳ سالگی