۴ پاسخ

من دکتر لیلا شباهنگ میرم. خیلی عالیه هم رسیدگیش هم وقت گذاشتنش ب حرفات باحوصله و مهربون و کاربلد کلی هم مریض داره مطبش ۳۲۰هزینه ویزیتشه ۲۰تومن واس خودش میخواد عمل ۲۵هم بیمارستان،بیمارستان بهبود و الغدیرمیره مطبشم روبروی بیمارستان الزهراست

من میرم سحر مولایی،عالیه یعنی...

دوکتور نرگس خوانساری تویه تهران هستش

دکترفهیمه بهجتی

سوال های مرتبط

مامان علیرام و جوجه مامان علیرام و جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحان و نی نی مامان ریحان و نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری