خانوما بچههاتونو دوسالگی بردین بهداشت؟

۵ پاسخ

نه هنوز

آره بردم هم قد ووزن داشت وهم یه قطره ویتامین ریختن دهنش گفتن تا پنج سالگی هرشش ماه یکبار باید بیاری این ویتامین رو بهش بدیم

عاره قدو وزنشو گرفت
خودمم وزنمو گرفت و از اعصاب و حال روحیم پرسید گفتم داغونم ارجاعم داد ب مرکز بزرگترشون.

نه والا اغتششاش شد

اره من بردم

سوال های مرتبط

مامان امیدونیکاجان مامان امیدونیکاجان ۲ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی