خانما تو واژنم تیر میکشه کیا اینجوری بود مشکلی پیش نمیاد ؟

۴ پاسخ

طبیعیه سرویکست رو هم چک کن

من دو سه هفته ای میشه استخون وسط دوتا پام درد داشت چون یبوست داشتم دردش بیشتر میشد حالا دو روزه بهترم

نه بابا طبیعی

نه خطر ندارع منم از دیشب درد دارم

سوال های مرتبط

مامان کنجد کوچولو مامان کنجد کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی