زایمان تو ۳۷ هفته و ۲ روز ایمن هست؟

۶ پاسخ

من ۳۷ هفته زایمان کردم ایمن بود عزیزم

بله ایمنه

اره دکتر من که گفت ۳۶تموم بشه خوبه چون رشدش خوبه خداشکر

۳۷به بعد کاملع

اره دکتر من گفت۳۷هفته ب بعد کامله

اره عزیزم
منم دقیقا همین هفته بود زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری