۳ پاسخ

منم این توام

عزیزم غصه نخور منم مثل شما تنبلی تخمدان داشتم تحت نظر پزشک بودم سبک زندگیم عوض کردم وزنم پایین آوردم .بعد خداروشکر امسال ۲بار باردار شدم

سلام عزیزم برو دکتر و قرص دوفاستون مصرف کن من با این قرص دیگه پریود هام دقیقا ۲۸ روزه شده و هیچ نگرانی و استرسی. ندارم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری