۱۱ پاسخ

هرچی خودت دوس داری بذار نصف اسم‌های جدید عجق وجقن اوناهم 5 سال دیگه قدیمی میشن ولی یسری اسم‌ها چون معنی دارن هیچ وقت قدیمی نمیشن

اتفاقا خیلیم قشنگن. اسم زیبا تاریخ نداره که قدیمی و جدید بشه.

برای اسم اصلااینجانظرنگیرسلیقهامتفاوته ...این اسمهاهم قشتگن همینطورشهرزاد

اینجا یه پلتفرم که هر کس حق داره نظرش رو بگه
اگه اذیت میشید کسی مخالف نظرتون رو داشته باشه اصلا نباید سوال بپرسید 💝
این اسم هایی که گفتید هم زیبا هستن

نه عزیزم هر اسمی که قشنگ تلفظ بشه ومعنای قشنگ داشته باشه خوبه اتفاقا بعضی جدیدا خیلی زشتن

اره واقعا قشنگن اینا امروزی خوبن نمی‌فهمی واسه دختر می‌خوان یا پسر 😂

من که خودم انتخاب کردم از روز بی بی چک همون روزم بعد انتی گفتم
اسم همسرم آرین. اسم پسرم آریو

هر کسی یه نظری داره اسم های قدیمی خیلی زیبا و قشنگن و به دل میشینن من خودم عاشق این اسم هام و اول میخاستم برای بچم از همین اسمهای اصیلو قدیمی انتخاب کنم اما متاسفانه باید طبق نسل خودشون جلو بریم الان اسم همه بچه ها امروزی شده خب نمیشه که من بچمو بیارم اسمشو قدیمی بزارم بین این همه اسمای جدید بچه های الانم همه خیلی میفهمن یکدرصد فکر کن بعدا بخاطر اسم قدیمیش مسخره بشه زمان خودمون اسمهای قدیمی مسخره میشد هنوزهم همونجوره ممکنه بچه سر افکنده بشه باید طبق اطرافیان و نسلی که میخاد توش بزرگ یشه براش اسم انتخاب کنیم بنظرم خودمون داریم میبینیم چقدر هم نسلیهای مای اسمهاشونو بزرگ که شدن عوض کردن و امروزی کردن نباید چشمامونو رو واقعیت ها ببندیم بچه رو باید برای نسل خودش بزرگ کرد اسمشم همینطور🫠

مهم خودتی عزیزم

عزیزم چیکار بقیه داری مهم خود آدم و دل ادمه وگرنه یه اسمی الان مد هست.۴سال دیگه مدنیست و نمیشه هی عوض کرد.اهمیت نده به حرف بقیه فقط خودت وگرنه حرف و دخالت خیلی به بقیه ربطی نداره فکرشونکن

کلا در مورد اسم نظر نخواه چون سلیقه ها خیلی متفاوته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۲ ماهگی
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد