آره به خاطر اینکه اولین عید دخترمه
من همیشه هرسال حتی اگه تو بدترین شرایط هم باشم می چینم، یادمه بچه بودم مامانم همیشه می گفت این آیین ماست باید همیشه برقرار باشه🥹
آره عزیزم
ما ایرانی ایم درسته امسال پر از اتفاق بود ولی باید سنتارو حفظ کرد
جدا بر اون دختر من امسال اولین عیدشه اصلا دلم نمیاد که هفت سین نچینم
برج پنج امسال برادر شوهرم فوت شد و برای همین هفت سین نچیدم
نه💔اولین ساله که فرشته مهربونم. بابای عزیزم نیست😭😭این داغ کم بود. این حال واوضاع استرس زا هم اضافه شده.. اولین عید عمرمهکه ذوقی ندارم
نه 💔💔💔
آره خونه مامانمیم ما رسم داریم خوب نیست سفره نچیدن
آرع چون اولین عید پسرمه و اولین عیدیه که خونه خودمونیم مادرشوهرم گفت بچین
نه❤️🩹❤️🩹
نه چون برادر شوهرم دو هفتس فوت شده ولی اومدم خونه مامانم اون هفت سین چیده عکسشم گذاشتم تاپیکم 🥲💙
آره داریم
نه من همسری بیرون کارداشت باهاش اومدم حالم عوض شه حتی سفره هفت سین هم نچیدم تا لحظه سال تحویل هم خونه نیستم یعنی نمیرسم راه دوره
نه من هفت سین نچیدم
نه 💔
نه😊
نه 😞
ن💔
عزیزم من ب خاطر تو دلیم یه هفت سین ساده چیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.