بنظرم عادی باش نگن جز خورده
بعدا تلافی کن توام
چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی
بیکاری خواهر درگیر این ماجراهای خاله زنکی بشی؟؟؟
دیگ دوران این درگیریا گذشته
بچسب به زندگی و بچه و شوهر و ....
اصلا لزومی نداره مگه بچه رو به خاطر اونا به دنیا آوردی که به روشون بیاری هر کی اومد که اومد نیومد هم که خیر پیش
اصلا چیزی نگو اونا زاییدن محلشون نذار
توم مثل خودشون باش ب روت نیار ولی بعدا یادت باشعههههه
مبارک باشه عزیزم، ب سلامتی زایمان کردی؟
بنا ب موقعیت خودت باید بسنجی، من ک خودم جاریم اصن زنگ نزد منم گفتم بالاخره دنیا همه جور روزی داره. هر چند ک بازم پاش بیفته فراموشم میشه و نمیتونم مثل خودش باشم.
نه محل نده
بروشون هم نیار
احترام که زوری نمیشه
بلخره برااونا هم هست زایمان.عمل و..
توام زنگ نمیزنی
الانم ببین روز چندم میان پیشت
توام همینطور کن
عه زایمان کردی؟ مبارکه خوش قدم باشه😍❤️
اینننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.