۸ پاسخ

عزیزم من ۶ روز از موعدم گذشته خبری نیست

هاله داشت

شاید زود زدی
(هر بچه ای فرق میکنه)

هنوز ۵روز مونده موعدتون چرا اینقدر زود بی بی میزنین اخه

درست میگن ایشون
منم سری قبلی ۷ وز مونده به موعد زدم و هاله افتاد و باردار بودم
ماه پیش ۴ روز ب موعد زدم بعد منفی شد و پریود هم شدم

البته یه احتمال هم هست که کلا دیر نطفه منعقد شده باشه

بارداری ها باهم فرق میکنن من تا چندروز قبل که میزدم منفی میشد یه روز مونده زدم هاله انداخت بعضی وقت لقاح دیر شکل میگیره

خیلی زود زدی پنج روز بعد موعد تاخیر داشتی بزن

شاید زود زدی صبر کن

سوال های مرتبط