خانوما من رفتم سونو نی نیم پسره😍

۲۵ پاسخ

نامدار باشه عزیزم

مبارکت باشه مامان خانمی، بسلامتی بغلش کنی

خیلییییییی مبارکه عزیز دلم❤️😍

مبارک باشه عزیزم

مباذکه عزیزم برا منم دعا کن شوهرم خیلی پسر میخواد دوتا دختر دارم بارداری سومم هستم

دقیق چند هفته بودی رفتی؟

ای خدا مبارکههه😍😍

خدارو هزار بار شکر انشالله ب سلامتی بغلش بگیری و و بزرگ بشه و خانواده تشکیل بده و نوه دار شی و عاقبتتت بخیر باشه الهی امین 🤲📿

مبارکه عزیزدلم الهی بسلامتی ودلخوش بغلش بگیری

الهی بخوشی بغلش کنی❤️

ای جانم مبارکه
مامانی علائمات چجوری بود از اول خودت حس میکردی نینیت چیه

چند هفته رفتی عزیزم

مبارکه عزیزم شکمت سرده یا گرم

مبارکه عزیزممم به سلامتی بغل بگیریش

راستی ویارت ترشی بود یا شیرینی؟

بسلامتی بدنیا بیاد ، انشالله قسمت منم بشه نی نی پسر

خدا رو شکر.ان شاء الله بسلامتی و دل خوش عزیزم😍

ای جان مباارکه

مبارککک باشه عزیزممم
به جمع مادرشوهرا خوش اومدی😁🩵✨

مبارک باشه عشقم هزینه سونوت چقد شد؟

خداروشکر مبارکت باشه عزیزم

عزیزمممم کنجد زیاد بخور پسرمون موهاش پر پست بشه مبارکههههههه

مبارکت باشه عزیزم

مبارکت باشه گلم بسلامتی بغلش میگیری انشالله

الهی ک سلامت بیاد بغلت

سوال های مرتبط

مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی