سلام اینجا دکتر مامایی یازنان هست؟؟❌️❌️

۲ پاسخ

سلام.بله من کارشناس مامایی هستم ودر خدمتم

غک نمیکنم اونها اطلاعاتشون بالاست دوست دکتر و ماما زیاد دارن... فک نمیکنم بیان تو گهواره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامانی مامان پرنسس مامانی ۶ سالگی