کسی اینجا هس جای واکسن نوزاد تریاک بزاره

۹ پاسخ

سوالتو دیر دیدم جواب بدم😂 من برا دخترم هر سری واکسن میزد پدرشوهرم می‌کشید بعد دودشو فوت میکرد چا واکسن واقعا هم تاثیر داشت البته ما دود شیره می‌دادیم

تریاک ؟
من نشنیدم والا
پای بچه عفونت میکنه نزنی یه وقت
ریسکش خیلی بالا

عزیزم تریاک چرا بذاری😂😂😂از همون قطره استامینوفنش یکی دوقطره بزن رو‌جای واکسنش بعد اصلا فکر نکنم نیاز باشه همون استامینوفنشو هر4ساعت بدی درد نداره آنچنان

واقعا میزارین،آمد و جیش کنه از همون جای واکسن داخل خون بچه بره من نمیدونم چرا این کارا رو میکنین شما

من واسه گوش درد برام گذاشتن واکسن رو نمیدونم

واقعا همچین ریسکی‌میکنی اخه😐

نه والا

مادر شوهرم چن دقت پیش روی زخم صورت(گزیدگی پشه شدید) دختر برادر شوهرم گذاشت خیلی زود جوش خورد

من مادرشوهرم‌اورد مالید به دورش درد پاش آروم گرفت و تب رو همچنان داشت

سوال های مرتبط