۳ پاسخ

خیلی حسه خوبیه که. هی شکممو ناز میکنمو با دخترم حرف میزنم انگار خودشو دارم ناز میکنم

😂😂من تکوناش الان نامنظمه ،همش دستم رو شکممه ،تا بتونم یه کم حس کنم

دستم یکسره رو شکممه دارم با دخترم حرف میزنم یا براش شعر میخونم😂از چی میترسی

سوال های مرتبط

مامان ژیار کوچولو مامان ژیار کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی