۵ پاسخ

منم امروز رفتم گفت مشخص نمیشه ولی گفت احتمال دختر هست ولی گفت بازم کوچیکه ماه بعد بیا

بعد انتی

من و شوهرم سر بچه سوم 3ماه هرروز قول دادیم تحمل کنیم و جشن بگیریم همین که رفتیم سونو جفتمون به دکتر گفتیم بچه چیه و همونجا بهمون گفت و تمام 🤣😂

من میخام نیمه ماه رمضان بگیرم 😍
میشم ۱۸ هفته

ماه چهارم بگیر هفته ۱۶

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری