۷ پاسخ

اگ قصد داری جشن بگیری از ۱۴ هفته ب بعد سونو بدی جنسیت دقیق هست اون موقع بگبر

۱۵ هفته مطمئن تره

۱۸هفته ۱۰۰٪هست

انومالی خیال راحت تره

نه اصلا به انتی اعتماد نکن

18 هفته قطعیه

تا انومالی صبر کن ، 12 هفته ک فقط احتماله نمیشه از رو احتمال

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۷ ماهگی