۴ پاسخ

خوشم نیومد هیچ وقت از این قرتی بازیا😐

من جشن نگرفتم ولی به نظرم بعد آنومالی باشه بهتره که خیالت راحت باشه

عزیزم آنومالی مشخص میشه جنسیت... قطعی ک شد جشن بگیر

بعد انامولی بگیر گلم منم بعد انامولی میگیرم دیروز دکتر گفت احتمالا پسره حالا برا انامولی ب امیدخدا برم میگم هچی نگو ولی اقام میگه این حدودا گفته بهمون دیگه

سوال های مرتبط

مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد