خانما شما تو هفته چندم تعیین جنسیت رفتین؟؟؟

۹ پاسخ

من وایسادم که هجده هفته برم انومالی

۱۸ هفته

من ان تی قطعی گفت پسر توی ۱۶ هفته هم رفتم

من ۱۹ هفته رفتم آنومالی و اون موقع جنسیت فهمیدم

من ۱۶شدم میرم

انشالله آنومالی ۱۸ هفته.

من برای انومالی رفتم ...ولی انتی هم احتمال داد

منم ۱۷نوبت دارم یعنی میشه هفته ی ۱۶

14. هفته

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی