سلاام شما چند هفته رفتین سونو تعیین جنسیت!؟😍

۱۵ پاسخ

من ۱۳ هفته ۵ روز رفتم گفت احتمالا دختر الان دیگه قطعی میگه اگه برم وقت نکردم هنوز سونو ساده

میگه

من آنومالی رفتم

۱۸ هفته ۶ روز

۱۶ هفته
۱۵ هفته و ۴ روز

18هفته و3روز

من ۱۵ هفته و۴ روز رفتم

من آنومالی

من۱۳/۵هفته رفتم احتمال داد
۱۵هفته رفتم قطعی گفت

۱۸هفته و ۳ روز

من ۱۲هفته سونو انتی رفتم احتمال داد دختره
بعد۱۶هفته رفتم سونو اونجام گفت دختره و انومالی هم جنسیت رو گفت دختر🥹🩷

من بارداری قبلی ۲۰هفته رفتم سریع نشون داد
ایندفعه ۱۷ رفتم پاهاشوبسته بود

18، چون 11 هفته بودم گفتن جنسیتو

من ۱۸هفته رفتم عزیزم سونو انومالی صبر کن برو ببین تو دریا چیه

برای من تاریخ زده ۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد