سلام مامانا چند هفته رفتین سونو تعیین جنسیت؟

۱۱ پاسخ

آن تی به من گفت درست بود

من ۱۴ هفتگی رفتم

من ۱۶ هفته و چهار روز رفتم

من امروز رفتم گفت دوباره آخر هفته زیبا😂😍😍

11هفته انتی گفت17هفته انومالی گفت درستم بود

ان تی احتمال نداده؟

۱۶ هفتگی

من ان تی بهم گفت نمیدونم دیگه درسته یا نه

از ۱۴ ۱۵ هفتگی مشخص میشه

من‌ ۱۸ با آنومالی رفتم

الان میشه بری ببینی چیه بچت
ولی۱۸هفته انومالی دقیقه

سوال های مرتبط

مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری