۱۲ پاسخ

من ۲۰هفته رفتم 😂

۱۶هفته حتمابرو
چون اگه خدایی نکرده مشکلی باشه بهت میگن

۱۴هفته ۱روز انتی گفت بهم

انومالی

۱۵هفته

برا شمارو تو انتی گفتن ؟

19هفته

مال من ان تی گفت

مال منو ان تی گفتن

آنومالی

فک کنم از ۱۷ هفته بشه بری

۱۷هفته

سوال های مرتبط

مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهاردهم بارداری
مامان ماما فندوق😍😘 مامان ماما فندوق😍😘 ۶ ماهگی