خانما چند هفته تعیین جنسیت رفتین و درست بوده!؟

۱۳ پاسخ

انتی ۱۲ هفته و گفت دختره و تشخیص درست بود

من ۱۲ هفته رفتم درست بود

۱۵ هفته

۱۴ و ۱ روز

۱۵ هفته دقیق رفتم

انتی درس بود

هفته۱۵

من ان تی هم درست گفت ولی ۱۵هفته دوباره رفتم

۱۵هفته

۱۵ هفته بهم قطعی و گفت

من همون انومالی رو رفتم

من ۱۵ هفته رفتم قطعی بهم گفت

آنومالی دیگه
18هفته و یک روز

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی