۱۱ پاسخ

من ۱۴ هفته رفتم بهم گفتن درستم بود

من ۱۳احتمال داددرست بود

من ۱۳ هفته با سلفری فهمیدم ۱۸ هفته هم تو انومالی

من که خیلی طاقت آوردم تا ۱۸ هفته و ۱ روز که سونو آنومالی بود رفتم تا دیگه مطمئن باشم

۱۶ هفته

۱۵ هفته رفتم درست بود

من سونو تعیین جنسیت نرفتم، nt بهم احتمالی گفت، دیگه صبر کردم تا ۱۸ هفته و تو سونو انومالی گفتن

سلام واسه من همون ۱۷هفته رفتم واسه انومالی گفت. ان تی احتماله انومالی دیگه دقیقه.

من فردا میرم

والا ما از ان تی داریم میریم تا الان هنوزم صدرصد نشده 😂😂😂😂

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری