من رفتم ان تی گفت مشخص نیست
اما چون ان تی بچم بالا بود بازم یه جای دیگه رفتم سونو اونم متاسفانه گفت ان تی بالا هست.😔
ولی گفت احتمال داره دختر باشه
من 15 هفتگی
سلفری ندادی گلم؟
من ۱۱عقتع رفتم آنتی بهم گفت ۱۰روز دیگع بیا معلومع
وایسا ۱۸ به بعد برو انومالی.به منم نگفتن
من انتی رفتم مشخص نبود انومالی رفتم مشخص شد
اگه عجله داری۱۶هفته
من انتی رفتم جنسیت رو بهم گفت
۱۳هفتگی به من ان تی داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.