۷ پاسخ

من‌۱۵ هفته بهم گفت دختر ۷۰ درصد ، ولی آنومالی پسر شد 😆

بله درست بود

حتی شوهرم نمدونه ولی از اول بارداری شوهرم میگ پسرگلم گفتم ازکجامعلوم شایددختربود

من۱۲هفته رفتم انتی ۹۰درصدی گف پسر ینی ممکنه تغییر کنه

اره ۱۵هفته با آنومالی جنسیت یکی بود

بر حسب انتی ۱۵ هفته و ۳ روز رفتم نوشته دختر ولی زده احتمالا
۱۷ هفته و ۱ روز قطعی گفت دختره

من پس فردا میخام برم🤕

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری