هفته چندم باید برم واسه تعیین جنسیت؟

۶ پاسخ

۱۸ یا ۱۹ قطعی میگه

از هفته چهاردهم به بعد جنسیت مشخص میشه من ولی نرفتم یه بار میخوام برم آنومالی دکترمم تو مطب نگاه کرد بچه بد وایساده بود مشخص نشد

18هفته صددرصده انگار 13 هفته 50 50

سونو انومالی بری جنسیتم بهت میگن

۱۸ هفته ک سونوب انومالی داری ، جنسیت هم میگن

هفته سیصد چهارده

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نسا مامان نسا هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری