پای بچم خیلی بد سوخته چی بزنم

۱۲ پاسخ

پماد ریکاو بگیر با کانودولا
اول ریکاو بزن بعد کانودولا
بچه من خیلی سوخته بود بعد اینکه زدم ۲ روز بعدش هیچی نیود

من کلا فقط کالاندولا استفاده میکنم و خیلی راضیم

زینک موپیروسین هیدروکورتیزون کالاندولا
از هرکدوم یه نخود باهم ترکیب کن
باشامپو بچه هم بشور پوشک عوض میکنی

روغن زرد حیوانی عالیه. روغن نباتی هم خوبه

پماد کالاندولا عالی

کالاندولا فقط

با چی سوخته

ویتامین آد

من اینو میزنم عالیه

تصویر

کالاندولا

باچی سوخته؟

پماد آلفا یا رژم درم عالی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی