کسی هورمون رشد تزریق کرده واسه بچش

۱۸ پاسخ

عزیزم پسر من میزنه البته پسرم 13سالشه ،دکترش تا دوسال فقط دارو بهش داد بعد رشدش کمبود ازش آژمایش هورمونی گرفت گفت هورمونش کمه واسش امپول نوشت،، شاید برای بچه شما خیلی زود باشه بعدش الکی نمینویسن مگه مشکل داشته باشه

بذارش ژیمیناستیک

بچه ی خواهرم زد دکتر گفته بود نهایت قد کشیدنش میشه 155,, اما با آمپولهای قدش یک متر بلندتر شد،الان 167
الان 15 سالشه ،نه استخوان ترکونده نه چیزی.
بنظرم انتخاب دکتر از همه چی مهمتر

به نظرم با تغذیه و ورزش پیش برو بعضی بچه ها یهو استخوون میترکونن
مثلا اسو حدود یکسال یا یکسال و نیم کاملا قد و وزن استپ بود یهو از همه زد بالا
ولی خواب به موقع و تغذیه و تحرک مناسب خیلی مهمه

راستشو بخوای یکی از فامیل هامون زده بود واسه بچه اش ولی بچه یهو خیلی چاق شد و اضافه وزن پیدا کرد دکتر های دیگه گفته بودن به خاطر همون آمپولی بوده که زدین
به نظرم بیشتر تحقیق کن و نظر چندتا دکتر رو بپرس

دخترم بردم دیروز دکتر قدش ۱۰۸ بود من گفتم احساس میکنم بقیه یکم بلندتر هستت تو این سنا گفت تغذیشو بهتر کن یکمم ویتامین نوشت حالا نمیدونم برای بچه های ۵سال میزنن امپول یا نه با دکتر دیگه مشورت کن دختر من ۳ماه استپ وزنی و قدی داشته

براپسرمنم دکتر ازمایش هورمون رشد نوشته موندم چیکار کنم
شما ازمایش و انجام دادین
پسرمن قدش ۹۱

سلام مامان یزدان جان کرمان کدوم دکتر رفتید منم میخام بچمو ببرم

عزیزم حق داری نگران باشی بالاخره جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته ولی این تجربه ی خودم درمورد پزشک ها و کاسبیشون هست ک میخوام بهت بگم:
دختر من پاهاشو به داخل میذاره و دکتر براش کفش طبی نوشت، وقتی رفتم کفش رو تحویل بگیرم اونجایی ک کفش رو درست میکردن گفتش باید روزی ۸ ساعت بپوشه و راه بره تا نتیجه بده! دختر من ۳ ساله بود... گفتم بچه ی سه ساله کجا رو داره ک ۸ ساعت بره؟ گفت اکثرا کفش رو برای بچه های مدرسه ای میگیرن ک داخل مدرسه بپوشن...
بعد تحقیق کردم و فهمیدم اینم کاسبی پزشکی ها هست
نمیگم همشون اینطوری هستن ازطرفی هم حواست باشه دیر نشه
خیلی موقعیت سختی هست بنظرم بعد عید یه دکتر جدید دیگه انتخاب کن و تا اون زمان هم با خواب درست و خوراک درست بلکه بتونی نتیجه ی مثبت بگیری

راستی دختر من ۱۰۶ هست! نمیدونم قدش خوبه یا باید بیشتر باشه

کدوم دکتری گفته واسه ۵ساله هورمون رشد بزن ... توروخدا یه دکتز دیگه برو حتما

چنده هزینش

ببخشید قد پسرتون چنده؟پزشک غدد پیشنهاد داد یا کودکان؟

عزیزم نزن دختز من تو این سن قدش تازه با دارو شده۹۹

من خودم قدم ۱۷۱ باباش ۱۷۸
نمیدونم جطوره همه بلندم
من البته خودم تو بلوغ رشد قد داشتم‌من الان ۲۸ سالمه تا دوسال قبل۱۶۸ بودم یهو ۱۷۱ شدم الان گ‌میگن قد نمیکشن باز قد کشیدم
من متنفرم از قد بلند دوست دارم بچه هام بلند نباشن

من ندیدم ۵سالگی هورمون رشدبزنن زوده فکرکنم

ببینید روی نمودار رشد نگاه میکنن مثلا توی یکسال چندسال رشد کرده قد اگر کمتراز ۴ سانت بود اونوقت میگن رشدش کمه ومحرک میخواد وگرنه فکر کنم زود باشه

والا منم دکتر گفته تا تابستون اگه ب حد نرمال نرسید باید تزریق کتیم براش من موندم چکار کنم تزریق یا نه الان قد دختر من ۱۰۵ از همه همسناش کوتاتره

زود نیست برای آمپول رشد؟ اصولا میگن صبر کنید

من نه شما میخوایی بزنی مگه قدش چنده؟؟؟

سوال های مرتبط