سلام اونایی که بارداری دومشون هستن درد لگن دارن یا نه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

وایی وایی نگم از درد لگنو واژن جونم دراومده😭

نه
من درد استخوان بغلتی واژن دارم وقتی جابه جا میشم

اره خیلی شدیده موقع خواب

وای آره خیلی بده

اره خواهر به دکترم گفتم امروز قرص داده حالا بخورم ببینم چجوریه

شدید دادم بیچارم

خیلی شدید

اره شدید ترشح هم دارم

من یکم دارم زیاد نیست...ولی بارداری اولم خیلی درد لگن داشتم

آره خیلی شدید

سوال های مرتبط