وای باورم نمیشه فک کنم حرکات نینی دارم حس میکنم

۶ پاسخ

جفتت چیه ‌؟ منم همین حس و دارم

🌹🙏،♥️

فداات عزیزدلم زنده باشید

آنومالی رفتی بچت چیه؟

ای جانم جانم چه حس خوبیه خدا روشکر عزیزم سالم وتندرست باشین نی نی رو بغل بگیرید گلم🥰😃❤️

اخی عزیزم اره ازبن هفته حس میشه کم کم

سوال های مرتبط