۱۲ پاسخ

صدک اب دور جنینت کمه نه وزنش

عزیزم صدک ۵۰ هست ببین نوشته بیومتریک جنین روی صدک ۵۰ قرار دارد

اونی که شما میگی آب دورشه

spd=4.8 هم اندازه آبشه

امروز سونو دادی عزیزم؟ سونوی قبلیت چند هفته و چند کیلو بود نی نیت که الان ماشاالله 3 و نیمه؟

عزیزم تو سونو من تمام فاکتورا صدک داره. شاید صدک یه فاکتوری جز وزن ۵ بوده. جلوی کدوم فاکتور صدک رو زده ۵

مطمعن باش صدکتو اشتباه ی صفرشو نزده چون وزن نی نیت عالیه

به نظرم همون صدک ۵۰
اشتباهی شده صدرصد

نمیدونم من ۳۱ هفته رفنه بودم زده بود انگار ۵۰ و ۷۵ میگفتن یعنی از ۵۰ درصد از هم سن های خودش وزنش کمه از ۷۵ درصدش بیشتر

وزن جنین رو تو سونوگرافی با توجه به بچه های هم هفته خودشون تو صدک قرار میدن.
اگه خیلی پایین تر از صدک باشه یعنی جنین خوب رشد نکرده.
و برای وزن گیری جنین یکسری مکمل ها به مادر میدن.
برای منم اول یکم پایین بود،یعنی پایین تر رنج نرمال ولی با تغذیه و استراحت صدک اومد بالا.

منحنی رشدش هست
صدک پایین یعنی نسبت به هفتش رشدش عقبتره

عزیز تو سونو صدک رو اشتباه نوشته براتون با اون عدد وزن صدکت بالا 50 هست

یعنی وزن بچه نسبت ب سن بارداری کمه

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۵ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته سی‌وششم بارداری
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی