اسم پسر متین قشنگ تره یا آرتین ؟
اسم دخترم طنین هست.

۱۱ پاسخ

آرتین
متین قدیمی شده

متین فک‌کنم دیگه خیییلی قدیمی شده

متین دو جنسیتیه
آرتین جدید تره

متین خیلی قدیمیه و چون هم دخترونه‌ست هم پسرونه، آرتین بهتره

متین قشنگ نیست اسمی که مشترک باشه یعنی هم دخترهم پسراصلا قشنگ نیست بازآرتین بهتره

هردو قدیمین
هامین قشنگه

آرتین

آرتین

رادین سامین هامین اینا جدیدتروقشنگ ترازآرتین هستش

متین قشنگ تره

متین

سوال های مرتبط

مامان میترا مامان میترا ۱۳ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد