کالابرگ کودکان واریز شده دوستان جهت اطلاع

۱۰ پاسخ

الان استعلام گرفتم نریختن اون شانسی که من دارم اگه بریزن جای تعجبه

میگن مال بچه های سوتغذیس

*500*1463#

چجوری استعلام بگیریم

مامان مانیار ینی فقط برا ی برج و فقط برا سوتغذیه ۴ تومن زدن؟؟

من پرسیدم ب ما ندادن 🤣

تا دهک ۷میدن

کسی .رفته

چقدرریختن؟

به همه میدن؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی