الان استعلام گرفتم نریختن اون شانسی که من دارم اگه بریزن جای تعجبه
میگن مال بچه های سوتغذیس
*500*1463#
چجوری استعلام بگیریم
مامان مانیار ینی فقط برا ی برج و فقط برا سوتغذیه ۴ تومن زدن؟؟
من پرسیدم ب ما ندادن 🤣
تا دهک ۷میدن
کسی .رفته
چقدرریختن؟
به همه میدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.