تو هفته من وزن بچه ۲ کیلو خوبه یا نه؟

۷ پاسخ

من ۳۱ هفته و۴ روز رفتم، ۱۸۵۰ بود، خوبه برا ۳۳ هفته ۲ کیلو

ماله من تو هفته ۳۳ سونو دادم وزنش ۲۴۴۷ بود
الان ۳۵ هفته هستم شاید بعدا هم باز سونو وزن دکتر نوشت هنوز ندادم

آره خوبه عزیزم

من ۳۰ هفته رفتم ۱۵۰۰ بود
واسه شما ۳۳ هفته خیلی خوبه

۳۴ تمام ؟ خوبه دو کیلو ، من ۳۱ هفته و ۳ روز بودم رفتم ۱۸۵۰ بود ، دکتر گفت ۵ روز جلوعه روز بارداریمو کرد ۳۲ هفته و ۱ روز

اره خوبه ماشاالله

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی