۸ پاسخ

من که نصف عمر شدم سر واکسن چهار ماهگی

خیلی مزخرفه دختر من بعد از واکسن چهار ماهگی سینه مو ول کرد

مامان نیلا مگه بچتون چی شده؟

واقعا اینقدر بده 4 ماهگی😑😑😑

وای من فردا باید برم بزنه واکسن🥺

دختر من امروز ۶ روزه ک زده شبا غش میکنه تا کی خوب میشه آیا من ک ۶ ماهگی رو نمیزنم دیک

چی میشه مگه؟؟😢😢😢

تازه یک هفته هست اثرات واکسن کوفتیه چهارماهگی رفته و دوباره باید واکسن کوفتی ۶ ماهگی رو بزنیم😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی