۷ پاسخ

مال من 12عه کمه؟

واس من تو هفته های آخر نه بود گفت هر ساعت سه لیوان آب بخور درست نشه باید سرم بزنی

من 35هفته بودم یه روز در میون سه تا سرم دکستروز گرفتم بعد36هفته باز سونو دادم ک چطور شدم از 8اومدم 11

آب خییییلیییی زیااااد بخور
اگر قند نداری هندوانه و دلستر ولی بازم رعایت کن تو مصرفشون چون قند بالایی دارن

من 8بودم دکترم برام یه روز در میون سرم نوشت

برو هندونه بخور همه میگن آب دورشو زیاد میکنه من خیلی تحقیق کردم دربارش خوبه

من الان ۸ هستم تو این هفته گفت لب مرزه دیگه هیچی نگفت

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی