من رفتم سونو و بچم پسره و سالمه😍😍😍😍🫀🩵

۱۳ پاسخ

مبارکه عزیزم منم شنبه میرم انشالله که سلامت باشه

مبارک باشه عزیزم با منم دعا کن که نی نی پسر باشه عاشق پسرم

چند هفته هستی که رفتی سونو انومالی

چند هفته رفتی

خداروشکر

مبارکه

خداروشکر ، برای مادر پدر همین سالم بودن کافیه😍

خداروشکر عزیزم .برا منم دعا کن هفته دیگه میرم سونو همه چی خوب باشه

خدارو‌شکر

ببخشید سونو انتی رفتی احتمال نداد بهت چیه

علائمتون چی بود عزیز ؟؟

مبارکت باشه عزیزم خداروشکر

خداروشکر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان حامی کوچولو🐣🍼 مامان حامی کوچولو🐣🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری