خانوما نظرتون رو میگید سونو ۱۲سیکل

تصویر
۶ پاسخ

عزیزمممم حتما اقدام کن امشب چون تخمک ازاد شده

نوشته مایع ازاد دیده شدانگارمیگن تخمک میخادازاد بشه اقدام کن سریع انشالله ک همین ماه بگیره

ی پیشنهاد برات دارم
اصلا بهش فکر نکن!اینکه فولیکول هات سایزش خوبه خوشحالت میکنه بعدم استرس و فکر‌و‌ذکر میاد سراغت و باعث میشه باردار نشی

همه چی عالیه

ضخامت و فولیکولت خوبه همه چی عالی گلم

عالیه اقدام کن

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
تانیا تانیا قصد بارداری