۲۱ پاسخ

امپول آزادسازی بزن اقدام کن اگ نگرفت‌برو عکس رنگی شاید لوله هات بسته باشن و شوهرت ازمایش بده

باید یه نفر برات چله بری کنه

عالیه عزیزم

این همه فولیکول ۲۶تا

تخمک گذاری داری یا داشتی
فولی هاتم خوبه

اندازه فولیکولت نوشته ۲-۸ mm میباشد کوچیکه باید تقویت کنی

مایع ام‌ازاد کردی که

تخمک آزاد شده رابطه داشته باشید بعد از رابطه ۲ ساعت به هیییچ عنوان بلند نشین دراز کشیده باشین و یه بالشت بزارین زیر کمر و باسن که بیاد بالا و پاتونم تا پنج دقیقه اول بدین بالا
من به همین روش باردار شدم

ذخیره تخمدان که عالیه احتمالا سنت کمه
نگران نباش عکس رنگی و اسپرم دادی .

عکس رنگی برو

سونوت خوبه عزیزم انشااله این ماه بارداری
فک کنم pco هم هستی

سونوت خوبه عزیزم انشااله این ماه بارداری
فک کنم pco هم هستی

سونوت خوبه عزیزم انشااله این ماه بارداری
فک کنم pco هم هستی

فولیکول داری ولی فقط یدونه ش بزرگه تقریبا... اقاتونم چکاپ دادن؟

یه عکس رنگی برو لوله هات گرفته

ذخیره تخمدان عالیه نگران نباش فولیکول آزاد کردی
همسرت آزمایش داده؟

امپول آزادسازی بزن اقدام کن اگ نگرفت‌برو عکس رنگی شاید لوله هات بسته باشن و شوهرت ازمایش بده

عزیزم شاید همسرت همشکل داشته باشه

چله بری کن .شاید دعاگرفتن باردارنشی

چله بری کن .شاید دعاگرفتن باردارنشی

شاید تخمک هم آزاد کرده باشی

سوال های مرتبط

مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام🩵🩵 مامان گل پسرام🩵🩵 هفته یازدهم بارداری