۳ پاسخ

کیست داری و فولیکول هات کوچیک اند

از من بهتری
من بالای سی فلوکول ریز دارم
واقعا خسته شدمممم

تبلی تخمدان داری ،آزمایش هورمونی باید انجام بدی

سوال های مرتبط