تهوع کم شده چرا یهویی کم شد خیلی میترسم میگن علائم کم بشه بده

۱۱ پاسخ

بعد علائم براچیته مثلا خیلی حس خوبی بهت دست میده دوس داری داشته باشی

نترس عزیزم منم دقیقا از هفته خودت تهوعم قطع شد خوب شدم

وای چه دغدغه ای داری به خدا ، خداروشکر کن قط شده بدترین درده تهوع

نترس باز میاد🤣منم همینم دوروز هس دوروز نیست

قرار نیس تا اخر بارداری تهوع داشته باشی که. من کلا از اول تهوع نداشتم

چه ربطی داره 🤦‍♀️چرا هرچی بقیه میگن باور میکنید

من که هیچ علائمی ندارم چی

کی گفته🙄

برمی‌گردد ه

نگران نباش دوباره برمیگرده

کی میگ🫤

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 هفته سی‌ام بارداری