من زایمانم طبیعی بود و بخاطر روده نبستم وضعیت رودم نامعلوم بود یا اسهال یا یبوست
منم نبستم اصلا
یکم اذیت میکنه اخه سخته
من ساعت 11 اینا صبح میبندم باز فردا ساعت 8 اینا باز میکنم دوباره ساعت 11 اینا میبندم
من تا چهل شبانه روزمیبستم فقط موقع حموم کرد ن درمیاوردم
اصلا نبستم
شبا تا صبح میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.