روزی چند ساعت شکم بند می بندید؟

۷ پاسخ

من زایمانم طبیعی بود و بخاطر روده نبستم وضعیت رودم نامعلوم بود یا اسهال یا یبوست

منم نبستم اصلا

یکم اذیت میکنه اخه سخته

من ساعت 11 اینا صبح میبندم باز فردا ساعت 8 اینا باز میکنم دوباره ساعت 11 اینا میبندم

من تا چهل شبانه روزمیبستم فقط موقع حموم کرد ن درمیاوردم

اصلا نبستم

شبا تا صبح میبندم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی